Üdv! Egy kis finomítás...
Az ok amiért elkövettem ezt a kis beavatkozást:
Ha megfogod mindkét lapátbefogót egyszerre és elkezded FINOMAN csavargatni, akkor volt egy kis kotyogása, lógása a két befogónak egymáshoz képest.
Hosszas vizsgálódás után rájöttem hogy ezt az ábrán 2-el jelzett alkatrész (rögzítése) okozza.
1-es-- felfúrásra váró alkatrész
2-es-- 2 db csapágy kioperálása a hibás alkatrész két végéből
3-as-- furatok fel dörzsárazva 5mm-re
4-es-- 2 db réz vállas persely eltávolítva, nincs rájuk szükség.
Mivel ez nem T-Rex hanem egy utángyártott szerkezet így ezt nem csapágyazták hanem csak egy vállas perselyt csaptak bele amibe egy sima 2-es csavart tettek, kispórolva a spec csavart ami úgy nézne ki mint a fotón látható. A perselyhez ez illett volna.
Ilyen csavar hiányában úgy gondoltam megcsapágyazom saját magam. Volt ilyen műanyag alkatrészem törött és a két végén lévő kis csapágyakat kibányásztam, hogy ezeket tegyem a működő alkatrészbe a perselyek helyére. A két réz perselyt belűről kinyomtam és 5-ös fix dörzsárral kibővítettem a furatot amiben voltak, hogy a csapágyak bele férjenek.
Teljesen korrektül álltak benne a kis csapágyak. Így ez az alkatrész négy csapágyat tartalmazott, kettőt a két végén, kettőt az oldalán a rögzítésnél.
Ezután felhelyeztem a fejrészre az alkatrészt majd egy-egy vékony alatétet tettem belűre a csapágyhoz majd egy kis csararral rögzítettem, TÖKÉLETES LETT! Csavarként a gömbfejekhöz használt csavarokat alkalmaztam mert ami itt volt csavar annak túl nagy volt a feje ( 1.5-ös imbusz ) és mivel a csapágy kicsit szélesebb mint a persely ezért kijjebb is áll és még az eredeti csavar feje is már sok lett volna. Lásd az alsó fotón!
Ez után a befogókat FINOMANN ! csavargatva szinte semmi lötyögést nem tapasztaltam
( nem dolgoztam hiába ! )
Ilyen lett:
Eredeti T-rex-ben így néz ki, csapágyazva van.
Ha Te is elvégzed ezt az átalakítást, ( érdemes ) sok sikert !